No snow…

Hade förväntat mig snö på backen när jag vaknade idag. Det var kallt, runt noll grader, i går när jag var ute på sista kissrundan med hundarna. Dessutom var det underkylt regn så det var ganska så halt på asfalten. Yay, tänkte jag. Nu kommer det att vara snö i morgon 🙂

Skuttade glatt upp ur sängen i morse och gluttade förväntansfullt på persiennen.

Men wtf???

Näe, då har det gått och blivit plusgrader under natten (+ 6-7 grader). Så istället för vit och fin snö är det bara blött, blött, blött… som vanligt 😦

Nåja, det positiva med det är ju att det är lite enklare att leta geocacher så länge det är snöfritt. Man får passa på på helgerna nu när det blir mörkt så tidigt på eftermiddagarna. Hinner ju knappt gå ut efter jobbet så är det redan mörkt.

Har tre cacher jag planerat att söka efter idag. De ligger på lite olika håll i stan (teg, Holmsund, längs E4:an) så det blir lite hattigt. Hoppas jag hittar dom så jag kan stryka dom från listan 🙂

Lämna en kommentar